Sunday 16 August 2009

Добър ден и на вас, българи!

Малка структурна промяна- за да не се объркваме взаимно, българският език си има специален блог от сега нататък. Следва копие на първия пост от (вече изцяло) англоезичния ми блог.
"
За всички българо говорещи мои приятели и посетители, извинете ме за честата употреба на английски език, така се получи че имам и приятели, които не говорят български. Също се извинявам, че не се обаждам често- може да изглежда, че не поддържам никаква връзка. Напротив, много държа на това! Простото обяснение е, че работата ми изисква да пиша на клавиатура по цял ден, и вечер просто не ми идва желание да продължа да пиша. Имам и примерно решение за всички- купете си микрофониииии (и ме уведомете, да знам)! Струват малко и правят осъществяването на гласова комуникация много, много лесно.
С обич, Миро
"
Съдържанието на двата блога може да бъде синхронизирано от време на време( това значи да превеждам, но само ако има желаещи)

No comments:

Post a Comment